Logo Google
A- A+ Zmień kontrast

Wydział Geodezji i Kartografii

print
Pobierz PDF
06.02.2013
Dodano przez: sputnik
Udostępnij
Polub
Wyślij za pomocą e-mail

Naczelnik wydziału

Naczelnik Wydziału
Bogdan Bakalarz
tel. 68 383 0286 (Krosno Odrzańskie)
we wtorki Delegatura w Gubinie Geodeta Powiatowy
Roman Szymaniec
tel. 68 455 8291 (Delegatura w Gubinie)
w środy w Krośnie Odrzańskim

Zadania wydziału

  1. prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów
    i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
  2. koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, w tym organizowanie, nadzorowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
  3. zakładanie osnów szczegółowych;
  4. przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map
    i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
  5. tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych oraz standardowych opracowań kartograficznych:
  1. ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości),
  2. geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
  3. rejestru cen i wartości nieruchomości,
  4. szczegółowych osnów geodezyjnych,
  5. obiektów topograficznych,
  6. mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej.
  1. planowanie prac geodezyjno-kartograficznych;
  2. prowadzenie ochrony znaków punktów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
  3. organizacja katastru we współpracy z wydziałami ksiąg wieczystych Sądów Rejonowych;
  4. prowadzenie baz danych krajowego systemu informacji o terenie, będącego częścią składową infrastruktury informacji przestrzennej;
  5. współpraca ze statystyką państwową  i dokonywanie analiz na potrzeby lokalne;
  6. współpraca z  organami podatkowymi w zakresie wymiany informacji technicznych;
  7. udzielanie wszelkich informacji podmiotom zewnętrznym w zakresie  sieci uzbrojenia  terenu;
  8. współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie inwentaryzacji powykonawczej;
  9. prowadzenie spraw Zespołu ds. Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;
  10. tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz standardowych opracowań kartograficznych;
  11. wymiana danych zawartych w bazach między organami właściwymi
    do prowadzenia baz niezbędnych do wykonywania ustawowych zadań.
 

Co i jak załatwić

Opis procedur oraz wzory dokumentów znajdują się na stronach Biuletynu Informacji Publicznej
print
Facebook Youtube Google plus rss Biuletyn informacji publicznej
Profil zaufany
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce
Wiecej o ciasteczkach.
Ok